Nationella och sjuk

Vaknade i morse, tänkte fan jag tar bussen, vill inte åka med mamma.
På bussen finns ofta roligt folk, och så rät jag hade :D DENNA person satt där, pratade med henne:P sen hoppade vi av vid Ekhagen och va duktiga och gick den sista biten ner till skolan i stället för att ta bussen :P

Halv 9 började nationella proven i hör och läsförståelse, och hör gick bra^^ men jag är inte så bra på att läsa, det går jätte bra när jag läser en bok på engelska, men inte när man ska ha prov :S

Åkte hem efter det, gick bara till skolan i dag för att göra provet, för jag är fortfarande sjuk. Får se om jag går i morgon.

Kanske ska köpa 2 objektiv till kameran :D beror på om jag gillar dem ska åka och kolla på dem först samt prova dem på min kamera och se så allt är okej med dem ^^ men först måste jag få tag i de pengarna.

Ska nog ta ltie Ego bilder sedan det va AS länge sedan:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0