Nya bilder & nya kläder

Här kommer bilderna på minan nyköpta kläder
Byxor: H&M 249kr
Sjal: Torget i Jönköping 38kr
Blus: Torget i Jönköping 120kr


I skolan i dag så var det lite segt men ändå rätt gött :D jag har lyckats jobba klart med allting.
Så jag frågade Gabbi om vi inte kunde foa lite i studion, och det gick, även om hon va lite motvillig, haha!
Efter det så när vi va i klassrummet igen så sa läraren att eftersom vi va klara och sådant, så behöver vi inte gå på hennes lektioner de sesta veckorna, HAPPY det innebär att på måndagar börjar jag halv 1 (2 måndagar haha) och onsdagar behöver jag inte ens gå till skolan, göttans som F*N!

Kommentarer
Postat av: Evelin [Häst&Foto]

Svar: Tack så mycket :D

2010-05-26 @ 21:44:10
URL: http://evliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0