Söndagen den 23 maj!

I det stora hela har det vart en helt okej dag^^
Dock har jag vart väldigt dålig på att uppdatera, men vad gör man när det är sol ute :D jag va ute en hel del i alla fall :D va även en sväng utanför Lekeryd också.
Nu ikväll har jag vart i stallet och ridit älsklingen<3 Finns inget mer underbart än hon<3
I det stora hela i dag, gick ridningen mellan okej och as dåligt. Hon va inte bråkig eller så, men det gick inget bra, jag kunde inte jobba ihop henne helt.
Eftersom hon är lång istället för kompakt som hästen syrran rider, så kräver ju det att jag hjälper min äls att komma ihop så hon inte får någon konstig slitning eller inte får några bra muskler och så :P
Lite bilder som SYRRAN tagit.
Klicka så blir bilden större!


Tyvärr segar internett så får räcka med dessa bilder :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0