Trött :P

Är skit trött i dag, eller i alla fall sen jag kom hem från skolan, haha!
Sov dåligt inatt som ofta nu för tiden.... sen på idrotten i dag fick jag värsta rycket och ville springa, jag har ju SÅ BRA kondition, eller nej det har jag ju inte!
Och jag fick ångra det rätt snart, haha då Alice pushade på mig hela tiden, haha. men ärligt det vart ändå rätt gött och springa, även om jag sprang lite dåligt, och det var inte så långt, kan ha varit ABSOLUT MAX 1,5km och det va MINST 1 km xD haha fan va jag är lat!
Men ska komma iväg på spinningen på Begra med en kompis nu med förhoppningsvis, och om det går bra där lär jag gå ut och börja springa sen också.
Sen MÅSTE jag börja gå ut och gå mer med hunden, han tycker det är så sjukt kul, och när han tycker det är kul är han bara FÖR SÖT!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hehe ^^ ja, det är fint med lång man men otroligt jobbigt att hålla reda på, både morsan och fölet får rastaflätor på en gång man inte borstar ut den på ett tag :) det är då tur att båda har mer man än svans i alla fall ^^

2010-05-27 @ 19:58:24
URL: http://essberg.blogg.se/
Postat av: alice

haha, du var skit duktig ju! och grymt seriöst ;) haha

2010-05-28 @ 08:37:52
URL: http://rejectedthoughts.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0