Förlåt

Förlåt för all denna usla uppdatering, men jag har inget internett på min dator, och har inte alltid tillgång til att låna mammas eller syrrans dator.

Det är fredag, och jag sitter hemma i dag.

Hela denna vecka och nästa vecka är inriktningsveckor på Riddersberg, så vi har vart i stallet hela dagarna. Det är rätt soft, men när ALLA ca 30 klasskamrater är i stallet sammtidigt, assa det är för mkt folk, det är sjukt rörigt, så det går inte så fort som man tror, det hade gått fortare med bara 10 personer ^^ men nu är det ju som det är, och i många fall är klassen delad på 3 så en 3e-del eller två 3e-delar har stallet och någon hat ridning eller något annat som är teoretiskt, men kul ändå :D

i morgon ska jag nog ha med kameran till stallet och fota en sväng, ska se om jag inte kan fota både min älsk och sen Sorro när min syster rider han lite, och förhoppningsvis har snön smält tills i morgon :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0