Begravning :'(

Var på begravning av min älskade och BÄSTASTE farfar i dag.
Det går frtfarande inte beskriva att en människa som man älskat MINST lika mkt som ens färäldrar är borta! <3

Även om min farfar stammade, inte ar den typ som alltid pratade mest, var han ändå farfar liksom den bästaste man kunde ha som ALLTID satte mig min syster och vår kusin i första hand när vi var hos dem, han såg ALLTID till att vi hade något att göra, ro med båten, rida, gå i skogen, hjälpa till i stallet, vsade oss markinerna, åkte iväg till olika ladugårdar, hästgårdar, ett ställe där det bara har får, helt enkelt en Massa KUL grejer. Man hade alltid kul med han och allt även om det inte var så märkvärdiga saker, tror ärligt jag hittat på mer saker med min farfar än vad jag någonsin gjort med min pappa.

Allt kommer vara så jävla tomt utan dig<3
Rest In peace älskade farfar <3


JÄVLA BLOGG som inte vill ladda upp bilder :@!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: bella-skötare på welshmonutain-ponnyn Amour

r.i.p farfar

sv; okej, gick det bra för henne då?

2010-10-14 @ 07:17:33
URL: http://stoet.blogg.se/
Postat av: bella-skötare på welshmonutain-ponnyn Amour

sv; okej :)

2010-10-16 @ 13:32:15
URL: http://stoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0