Början

Änterligen är det LOV... och jag har en massa ointressant att skriva om, men som jag ändå inte kan sätta några ord på så jag kommer inte kunna att få ut det.

har hänt en hel del och meningen är att jag ska uppdatera lite mer vad som har hänt!

Höll föresten i min kamera i onsdags för första gången på nästan 2 veckor, det är fan COOLT att jag klarat mig utan det så länge.
Men ärligt jag har ingen insperation till att fota, känns som jag fotar lika dant hela tiden samma vinklar och skit HELA tiden, men jag jobbar på det just nu, ska försöka fota lite frost en dag hoppas jag :D
Men vädret är ju PISS bara regnar och BLÄ så inte så kul.

Men nu på lovet ska jag ängna så mkt tid jag kan åt min älsklingspolle och hon ska tränas ALLA dagar utom en som jag vet just nu <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0