En bortsprungen komentar

Var en som komenterade, men hon ville jag skulle svara. Tyvärr kommer jag inte in på Din blogg. Därför svarar jag här!
Frågan:


Svar: Jag har en Canon eos 500D.
Jag personligen är väldigt nöjd med den då den inte är allt för komplicerad och är inte svår att ta bilder med bra bildkvalité.
Det är en bra hobbykamera för den som har fotografering som en hobby, som jag. Lätt att utveklas med.
Helt enkelt för mig var det ett bra köp, min första systemkamera. Tog vissrligen lite tid innan jag lärde mig någorlunda hur jag ska h inställningar och allt, men jag ÖVAR. och så är det ju mer alla kameror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0