Kan jag vara Kär?!!

Jag vet en så söt människa, han gör en så fruktansvärt glad.
Det är otroligt att han vet att jag finns, men han vet inte vad jag känner.

Det är en mysko känsla :O jag vet inte vad det är? men jag tror jag är kär????!

Fan nu blev det ju pinsamt..... för det kommer aldrig hända något ändå.

Man vill så mky som aldrig kommer hända, men jag kan inte rå för att jag har fallit för denna snubbe.

Träffade han i sommras, sov hos en kompis och han sov där också, vi hade rätt kul, men ändå. Kommer aldirg hända något.

Han gör en så glad, och sen är ett SORT + att han är fett söt :D


Va FAN ska jag göra!!??

Kommentarer
Postat av: Linda från din klass :)

Försök få hans uppmärksamhet, och visa att du finns. Bara du inte är på för mkt komme rdet lösa sig !

2010-10-04 @ 20:29:07
URL: http://lindtonia.blogg.se/
Postat av: alice

prata med honom Lina! saknar dig i bytingen förresten, hur är det i tenhult? :)

2010-10-05 @ 18:43:52
URL: http://rejectedthoughts.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0