100926

Denna dagen började med lunch och sedan dra till farmors mor och farmors far.
Fika lite där, visa lite bilder för dem.
En sak de påperar ALLTID att många av mina bilder är väldigt fina (farmors far var fotograf innan), men jag själv blir inte nöjd med dem, jag har en bild jag är nöjd med^^ (Inte bilden nedan)

Efter det hann vi inte hem och laga mat -.- så då blev det en pizzeria, och ärligt jag vill INTE äta där mer, är så trött på sådan mat, jag är jävligt trött på mat över huvudet taget!

Kvällen har spenderats med att kolla på Beck filmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0