16 oktober kl 14

Assa jag tänker ha fett kul den dagen den 16 oktober :D
Har skrivit det innan, men kan inte hjälpas att jag läntar till den dagen i vilket fall:P

Ska ju nämerligen åka och kolla på en islandshästtävling på vaggeryds ovalbana då! Okej inte så intresant att jag bara ska kolla, men ärligt jag tycker det ska bli skitspännande.
Sen är det ju extra kul när en man vet vem det är ska vara med och tävla också!
Vf kan det inte bli 16 oktober NU för.

Men för mer info i fall du vill veta mer om det står det på Bjargs hemsida, men du kan även KLICKA HÄR!

En dag ska jag fan se till att vara med på en sådan tävling, dock krävs MASSA träning fortfarande med min älsk, och jag har inte hittat all den hjälpen än, jag har hittat hjälp för markarbete och dresyren men inte för själva gångarterna :/ men det kanske löser sig, först måste jag ju sätta igång min älsk ordenterligt först och få bort den tjocka gräsmagen hon fått :P

Här är också info om det. (vill ni se bättre kan ni klicka på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0