Dulúth

Var upp hos Zorro och mockade ochfodrade, sant slängde ut lite hö till han i hagen eftersom han inte ska gå i en ledig hage så han har som en sandhage nästan, och då måste det ju finnas tillgång till hö i stället.

Efter det åkte jag ned till min älskling, tog in henne borstade henne, och sen fick hon springa i padocken, gick bra ju :D inte lika pigg som sist, men inte slö heller. hon får galoppa helt utan något på ryggen eller på huvudet helt lös, tycker det är bra, hon är så bukig och lite fet så nu ska det bort då får hon galopera en del, sammtidigt som hon får muskler!

Min älskling var jätte duktig i dag, och vi förstår varandra lite mer för varje gång. För jag värmde upp henne genom att longera lite, och assa vill jag hon ska stanna räcker det inte om jag ber henne med ord, men hukar jag mig ner så stannar hon sen säger man kom så kommer hon in till en :D min älskling e så duktig, men vi tränar från och med nu utan godis fr jag slipper ha hennes naffsande då.

av fall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0