Farfar :'(

Har i dag fått veta att min farfar har cancer i ena lungan och att det spridit sig till hjärnan på olika ställen. Det innebär ju att han kommer at DÖ! :'(

Ni kan ju gissa va fan jag kläckte ur mig och lät helt oberörd när mamma kom och sa det till mig, jag sa "Men han har ju rökt så mycket så han får skylla sig själv!"

Fattar knappt själv att jag sa så om MIN farfar, den snälla lite tysta som inte alltid säger så mtcket, men som ALLTID sett till att jag syrran och min kusin varit hos dem och sovit över, han som såg till att vi åkte till hästgårdar, åkte kollade på kycklingar, kor, katter, tog ut oss med båten på sjön, fiskade, lät oss rida sina hästar och så en MASSA mer saker.
Och i dag kommer de och säger att han blivit så sjuk, det känns inte verkligt, kanske därför jag readerade helt hjärtlöst, jag vet inte. Min värld är redan upp och ned, så det känndes bara som det kom en tyngd till som håller en kvar där under och inget mer.

Kommentarer
Postat av: Matilda M

usch, cancer är hemskt!



förstår dock din reaktion. det kom väl som en chock och då tänker man inte så klart. :/

2010-09-10 @ 20:00:19
URL: http://matildamodigh.blogspot.com
Postat av: Cia

Usch, jag vet hur det är, både morfar och farfar hade cancer :(.. jag reagerade ungefär likadant i början... så vill du prata så vet du vart jag finns <3

2010-09-15 @ 19:54:50
URL: http://candydollheartx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0