Bilder bilder och bilder som väntar!

Har en hel drös med bilder i min kamera som bara väntar på att få komma in till min dator, så jag kan se dem i större format. Dock är det ju nu så att jag har inte photoshop på min dator, och jag avlider nästan av det, men men. I morgon ska jag ändå se om jag inte kan ta och låna min systers dator där photoshop finns, och så ska jag ta och pallra mig att fixa bilderna.

Har även en hel MASSA att skriva om, men har inte haft tid, och det börjar bli lite långsökt att komma och skriva med det nu, så frågan är om ni aldrig kommer få veta vad det är! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0