Dulúth frá Gröf

Helt underbar dag i stallet i dag!

Var hos min älskling först, fixade henne lite, lösdrev och tog lite kort.
Och vilken kareta hon satte i paddocken i dag, jag behövde inte ens driva på henne!
Märks att hon blir rastlös av att bara gå i hagen, men jag SKA och åter SKA åka till henne oftare, så jag till slut ska kunna rida henne igen.
Det närmar sig, vägde mig i dag, har gått ner 2kg på 1,5 vecka STOLT!!!

Älsklingen tydde sig väldigt mycket till mig i dag, kan hon ha saknat mig ???? Ärligt talat så vet jag inte det, men hon följde mig som en hund i dag helt lös, och hon lyssnade på minsta lilla vink, och va så frammåt verkligen ville springa frammåt och bara sträcka ut!

Efter åt åkte jag upp med syrran till Zorro, hennes och min egna häst. Meningen var hon enbart skulle rida en kort stund, men det slutade med att vi tog och spännde för släden och åkte ner med den till stallet min älsk står i, där vi lånat släden, sen så red min syster tillbaka, och lata jag fick åka bil de 4-5km som det är upp till stallet igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0