Allt detta svans tagel !

Trodde jag skulle bli lite smått tokig i dag på min älsklings svans.

Åkte upp och skulle tvätta den då hon har kliat sönder den lite, och jag har sett att den är helt FULL med mjäll, så tänkte att jag står inne i stallet och ser om jag kan få bort allt, jag stod i en timme för att ens komma åt något inne vid svansroten, så mycket svans alltså!

Jag är inte helt klar, så fort det blir pusgrader nästa gång tänker jag ta och tvätta den en gång till, men då ska det även va lite sol ute, så jag kan ta slangen och stå och spola svansen ute, var så jobbigt att blöta ner stallgolvet i dag. Finns ju ingen spolspilta, så får stå i stallgången och sen lägga massa spån under så det inte rinner iväg, det går ju det också, men blir att göra åt massa extra spån i onödan bara.


Kommentarer
Postat av: felicia

vilken fin blogg!



jag är med i sångtävling, en stor dröm de skulle betyda världen för mig om du kunde ta dig några sekunder trycka på denna länken och sen trycka på RÖSTA

http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=368

skulle bli så sjukt glad om du kanske kunde hjälpa mig lite på traven och skrammla ihop lite röster till mig.

PUSS!

2011-02-06 @ 18:39:52
URL: http://feliciajaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0