Älskade vovsing som gör mig så stolt!

MÅSTE bara säga detta!

Min älskade vovsin han sköter sig bara bättre och bättre, jag gav så gott som upp hans träning för 1 år sedan för det funkade ju inte, han spran iväg och allt, men jag vill ju så mycket.

Lilla jag släppte han lös i stallet idag, och gissa vad han springer iväg i full kareta, jag vändet mig om och går in mot stallet, så fort han sågatt jag vänt sa min mamma som tittade att han tvärnitade och vände på en 5öring och spragn efter mig, och ÄNTERLIGEN för en gångs skull höll han stenkoll på mig hela tiden och inte jag på han.

Framöver jag kanske kan börja med lite träning igen, för han är ju för söt.

Han har ockås fått sin munkorg idag så han kan få hälsa på andra hundar, han är inte aggresiv men han är lite osäker så han vill ge dem ett kyvnyp precis i början för han vill va säker att de är i rangen under han, men det funkar ju inte så :/

Min kompis och jag ska ha helg på RB om några veckor båda ska ha med sig sina hundar och de ska träffas i helgen och båda är lite osäkra så båda har munkorg när de hälsar ^^ sen ska vi gå till stadsparken tillsammans och där finns en inhängnad man får släppa hundarna i och så ska vi se om de inte kan leka lite när de fått bekanta sig lite hela vägen upp till stadsparken ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0