från den 1 Juli

Var och fotade en kompis när hon red, tänkete jag kunde visa några bilder.


Kommentarer
Postat av: Elinor

Jätte fina bilder :D!

2011-07-10 @ 13:00:46
URL: http://skimmelochskack.blogg.se/
Postat av: karro

sv: Haha, nejdå ingen fara, jag älskar att få kommentarer! :D Jo, hon är islandshäst fast jag rider henne som en ponny då hon ändå inte har någon tölt. Flera tränare som vi ridit för har sagt att den kanske kommer när hon blir med välriden och böjlig i kroppen. Men jag har lagt den på hyllan ett tag.



Ja, det känns otroligt skönt att äntligen ha kommit därifrån! Efter sommarbetet så flyttar vi iallafall till ett annat stall som jag hoppas på!



Tack så jättemycket, vacker är hon iallafall! =)

2011-07-11 @ 19:58:06
URL: http://karolinaorauni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0