29 mars

jag måste bara HISSA musik!

Musik är det bästa i nästen alla lägen, när man är nere/ledsen, när man är glad, när det regnar, när det är sol, sommar som vinter, jag så gott som alltid är musiken något som ALLTID finns där. Den påverkar oss människor så olika, för mig är msiken ett sätt att komma bort från det runt omkring mig, att tänka lite, eller att helt enkelt bara lyssna på låttexterna i alla de låtar som kommer efter varandra i spellistan.

Musiken är en viktig del av mitt liv, utan musiken att ta flykt till när man vill få känslan av att man får vara ifred i alla fall, utan den hade jag stressat sönder totalt. Helt enkelt ett sätt att få mig att sluta stressa.
Dock så vill jag lyssna på lite rockigare musik. Skulle jag fråga min mamma skulle hon bli superstressad av en låt som spelar lite fort, medans för mig är det inte alls så, jag vill ha det så, det är då jag kan tagga ner lite.

Va bara tvungen att skriva detta! mUSIK ÄR så MYCKET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0