Trött, seg och alla måsten

Idag är en sådan dag då allt bara äv väldigt segt och går väldigt långsamt, jag är hemma för det är torsdag = inget Miroi.
Jag måste städa, jag måste plugga körkort, måste gå ut och gå (måste och måste men hade bestämt att gå idag) och så måste jag diska. Men istället gör jag ingenting av det, jag sitter och glor på fil, medans katten terroriserar mig och är över pigg och över glad.
Sen ett måste till, min pojkvän har sagt att jag MÅSTE komma på något som han och jag kan äta på fredag eller lördag. Men min fantasi till mat vill inte riktigt, så jag har inte en aning om vad jag ska säga till han att vi ska äta, några förslag?
 
Bjuder på detta vardaliga och tråkiga lilla inlägg, och en dagsfärsk mobilbild på min kisse.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0