Vill men det håller aldrig

Evigheter sedan jag uppdaterade här, vill det så gärna, men det blir att man aldrig vet riktigt vad man ska skriva om eller hur man ska formulera alla saker. Har ju blivit så att jag fränst har använt mig av bloggen för att publicera bilder som jag tagit.
Jag är inte riktikgt personen som fläker ut halva mitt liv på en blogg, det känns inte helt okej för mig, men sen ändå har jag SÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHÄÄRRRRR mycket att skriva och berätta om som jag aldrig gör, men och å andra sidan har jag ju kanske inte blogg för att det ska bli en massa folk som ska läsa den utan mest för att jag ska kunna gå tillbaka. Sen är det ju alltid kul när folk läser och man får sådan positiv kretik av de som kommenterar!
 
Men just nu har jag för min del rätt stora drömmar, men som det är långt till, som jag inte når fram till på väldigt länge om jag någonsin kommer fram till dem, jag kommer ju givetvis hoppas och kämpa för att drömmar ska bli verklighet, men FÖRST behöver jag ett jobb för att ens ha någonstans att börja. Det löser sig alltid, "Always look on the bright side of life."
 
Tänkte att jag senare skulle berätta om min ena stora dröm och sen även emellanåt berätta hur det går med The BIG dream.
Inte den mest graciösa bilden, men tycker att min systers nya häst ändå är för himla söt på denna bilden!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0