Slut i huvudet

Började dagen med att lämna värmen under mitt duntäcke för att se att det sjunkit till 14 grader inne. Det är då jag tackar för att vi köpte en gasolvärmare så man kan få lite värme på morgonen innan man kommit igång.
Planen för dagen va att åka till Arbetsförmedlingen och sedan med min syster till stallet för att motionera hennes häst lite.
Började med att åka och hämta min syster på morgonen för att slippa åka en extra vända sedan efter mitt möte.
Mötet på AF känns okej, men det känns inte som om de kan hjälpa mig med det jag behöver hjälp med, när jag säger det jag behöver hjälp med så får jag bara svaret att de inte vet. Men va i alla fall där så de kan inte gnälla något.
Där efter tog vi vår kosa och drog till stallet där vi lät Valle komma in och dricka lite vatten, då det fryser i hagen och lösningen är inte färdigbyggd än har vi fått veta av stallägaren, men när han fått dricka sig otörstig i sin box fick han komma ut och lösgalopperas i ridhuset. Valle är en sådan himla gosig häst när han sprungit klart kommer han fram till en och ställer sig och gosar en stund.
Efteråt fick han komma in i boxen och dricka vatten igen innan vi släppte ut honom med de andra hästarna.

Även om dagen än så länge varit bra så känns det helt grötigt i huvudet, kanske är en förkylning på gång, men det hoppas jag verkligen inte! Te med honung ska nog få lite bult på det hela hoppas jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0