Antikens Grekland/Rom

Håller på att jobba med Grekland och Rom på svenskan, tycker det är helt okej, historia kan va rätt kul ibland, men på högstadiet va det segt :P
Efter skolan blir det in på A6 köpa en blomma till farmors mor ^^ ska hem till henne, men först ska jag ringa och kolla så att hon är hemma ^^
Har även ringt till kansliet där man ska få en inloggningsuppgift så jag kan söka om gymnasiet :D ska bara skicka iväg ett mejl till henne så jag får inloggningsuppgifterna :D
Intressant va xD haha kanske inte, men kanske blir något mer LÄSLIGT senare :P

Kommentarer
Postat av: alice

bytingen kommer sakna dig Lina! :(

2010-04-27 @ 13:38:37
URL: http://rejectedthoughts.tk
Postat av: alice

> jo! eller iaf jag...

2010-04-27 @ 14:12:41
URL: http://rejectedthoughts.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0