APU=End :D

WOHO jag är förkyld -.- måste bli bra tills lördag och framför allt till måndag!!! blir att sitta inne tills lördag och äta vitaminer knarka halstabletter xD
Va på APU:n i dag för det vart ju sista dagen^^ slutade vid halv 2 :D åkte in till stan skulle visa syrran vart hon skulle hoppa av 26:an om hon skulle till smådjusrkleniken, men det blev inte så, mamma va klar innan syrran han sluta.
hae rätt brått iväg efter APU:n till bussen då så de sa att jag måste komma in när jag är på väg hem sen xD och min mamma och syster skulle ändå köpa godis, och så kom vi in där och de bah, "bra, vänta lite så kommer jag med din kasse."
Gissa vad som låg i kassen xD allt det som är på bilden haha snacka om att jag bah, OJ!! det behöves verkligen inte, men tack^^
Jag va helt säker på att på konsum så får man bara et tack för hjälpen, men tydligen inte, nu har jag godis i över en vecka xD fast har gett lite till pappa, mamma och lite till syrran, av det som jag inte är lika förjust i xD jag föredrar coca cola och choklad, chips funkar men man mår så illa efter typ 10st xD


Kommentarer
Postat av: Anna

vad kul att du fick lite grejer :)



jag praoade ju där i 8:an och då fick vi ett badlakan och nåt mer... :)

2010-04-26 @ 12:40:38
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0