Dagens ridtur

Red i dag :D i barbackajorden, och jag tänkte att jag SKITER i att bråka med henne i dag att måste gå i form, jag bara höll händerna stilla, givetvist följde jag med i rörelserna^^ och då gick det sjukt bra, jag ramade inte henne och såg till att ALDRIG förlora kontakten med munnen, men ändå att hålla rätt löst, och detta gillade hon :D hon till och med bjöd själv på att gå i form korta stunder, min älskling<3 och hennes trav barbacka assa, herre gud, har aldrig suttit på en häst barbacka som har så mjuk trav :D det är ingen större skillnad på att sitta i hennes trav än vad det är på hennes tölt :D tog även lite galoppfattningar, och hon brukar ta fel galopp när men fattar för höger, men inte i dag :D min älsk är super ofta :D


Kommentarer
Postat av: M - Från självskadebeteende till lycka

Kul att du vill vara med :D

Vad gör du då? ;)

2010-04-26 @ 22:09:51
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0