Dagens upplägg

Hoppas det blir en soft dag:D
Mina planer är att va i alla fall halva dagen i stallet, men blir inte att rida ut i dag heller :( fast är det fint efter skolan i morgon ska jag nog kunna rida ut med syrran :D
Ska strax ut och träna lite med min älsklingsvovve, ska la inte träna men ska hoppa lite med han och se om han fattar att han kan gå slalom mellan mina ben än eller inte :P
I kväll måste jag åka och lämna tillbaka filmerna på konsum som jag lånade igår.

Planer för dagens ridning:
* Serpentiner
* Volter
* Träna traven
* Galoppfattningar
* Sidföre
* Bakdelsvändningar
* Halter
* Lite öppna också ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0