some skolarbete

På mediaproduktionen i dag fick vi använda kamerorna lite så där mer ^^ även om vi inte kommer kunna läsa fotografisk bild sen -.- och det är en av anledningarna till att jag inte längra tänker gå kvar på den linjen, för enda anledningen till att jag skulle gå där var för att få fotografisk bild och så plockar de bort det :@ men vi har fått leka lite med skärpdjup tror jag det heter ^^ i Photoshop ^^ så här får ni några bilder jag lekte lite med som jag och Gabba (gabriellapoopuu.blogg.se) tror hon har fotat en av bilderna jag använde, men kommer inte ihåg för vi använde samma kamera när vi va ute och fotade för kamerorna skulle räcka till i klassen ^^

Tror det är bilden ovan här med skyltarna som Gabbi har fotat.

Förlåt för att bilderna är så små, och då syns effekten på den SUPER DÅLIGT men den understa bilden ser man ganska väl på ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0