tja tja bloggen!

lite panik över att inte få åka till stallet i dag -.-
Men behöver bara vara hemma EN dag till, för i morgon blir det ridlektion :D och ingen huvudvärk ingen ont i halsen i dag eller något :D bara täpt :P
Men ska nog lyckas hitta på något att göra hoppas jag :P
Farmor vill jag ska komma och borsta deras hästar, även min syster ska hjälpa till då, och så ska vi få betalt:D Fast jag vill inte h betalt för det, fast det är bra men känns som hon mutar oss då, och att det blir lite press på en att pollarna måste bli sjukt rena och det xD men men

Bilder från igår ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0