Chili thai sen borta

Skulle ätit Lunch på Chili thai vid Juneporten i dag, men när vi kommer dit så visar det sig att det är sommarstängt fram tills 4:e agusti, lite surt. Men min pappa och Syster måste ha sin lunch då de är diabetiker, så vi tog en resturan bredvid, och det blev kebab, jag är inte alls sugen på det, vi var och kollade en annan rsturan men i alla måltider var det potatis, och jag äter inte potatis. Det löste ju sig sen ändå.

Nu är jag och pappa hemma, mamma och syrran är i stallet hos Zorro, och hämtar grejer som de sen kör upp till det stallet som Zorro ska flyttas till imorgon. Så jag lagar mat just nu, bakon i ugnen sen ska jag skala färskpotatis, blä på det, tur man kan göra potatismos på talriken sen!

Senare kommer även lite bilder från igår när min syster red om min dator vill sammarbeta med mig i dag.

En bild från igår:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0