En dag med SOL<3

Det är sol i dag! Jag älskart.

Blir till att efter jag har ätit lunch så drar jag till syrran som är i stallet och hjälper ägarna att måla om boxarna.
Men i dag när det inte regnar så SKA jag få ut henne på den där förbaskade skogsturen, som kommer vara bra för både mig Zorro och Syrran.
Jag får röra på mig eftersom jag går med och ska ta kort (tror jag), Zorro får komma ut och slipper springa runt runt och tråka i padocken, och min syster kommer närmare Zorro, då hon lär känna han bättre i skogen och så, (men att hon lär känna han bättre det är min filosofi ;P)

Ska tjata lite på mamma också om att få tälta ikväll, för då ska Emeline och jag åka och tälta, om jag får tag i Emeline och hon fortfarande har tid vill säga. Men om det är så att hon har tid och det så sk vi nog tälta, HOPPAS!

Bara för jag är bäst :P eller inte men kunde varit:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0