Ont i magen

Sitter hemma helt jälv just för tillfället, då jag har ont i magen.

Ska senare i dag åka upp till det nya stallet som vi flyttade Zorro igår. Där ska jag fotografera medans min syster rider i padocken där.

Zorro får skår fram i dag för den delen, för han ömmar så mycket, han har blivit bättre nu då vi haft hovtjära på dem ofta för de var så mjuka/fuktiga, så nu är de hårdare, och han ömmar inte lika mycket längre då min syster ridit en del på lite lagom hårt underlag, och även på grus och en gång på assfalt.

Emeline sötisen ska nog eventuellt följa med upp och kolla när Syrran rider Zorro, hoppas inte det blir regn bara, det kan inte va kul för Emeline att åka moppe i reget.

Jag får tillbaka min moppe ikväll, med nybytt tändningslås, så nu ska mina blinkisar och baklyckta fungera hela tiden i stället för att man får hoppas att de fungerar när man starar den.

Det var lite om denna dagen, mer om hur det blev och allt sen kommer la jag troligtvis att skriva in sedan.

Ni får ha det fett gött tills dess:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0