Vårdcentralen sjukhuset vårdcentralen

Jag och Emeline fick gå upp tidigt, för att åka med mamma och pappa in till stan, och så skulle de släppa oss på vårdcentralen. Bara för att Emeline skulle få sina sår omlaggda, och helt rengjorda.
Sen klämmde en människa på henne, för hon hade ont i nacken näsan och vid bäckenet/höftem.
Och då fick hon en rimiss till ryhov och röntken. gick runt där och dillade sjävla först. sen kom vi väl fram, väntade i en halvtimme på att få komma in på röntken, sen när hon väl va inne satt jag utanför i 30 min, efter det skulle vi vänta på svaren, så vi satt där utanför yttligare 45 min.

Men det var tur, för hon hade inga skador, inga sprickor ingenting. Hon har nog mest spännt och sträckt sig.
sen fick vi åka tillbaka till vårdcentralen med svaret. haha!

Va röresten med henne in när hon la om såren första gången, och jag tycker synd om Emeline, jag kollade när de la om på knogarna, och på ena knogen så såg man det visa benet under, trodde ärligt jag skulle spy. Men vi hade lite kul ändå, Emeline säger aj, sen asgarv efter. Även om hon gör så bara för det gör ont.

På torsdag så ska hon vist kravvla sig upp på hästryggen även om hon inte borde, men vill inte stoppa henne heller, hon blev så besviken nu när hon änterligen fått igång moppen igen och kunde komma och rida igen, och så krockar vi.

Vi åkte och åt pizza sen. Vi åt frukost halv 7 på morgonen, sen åt vi INGET förän kl var lite över 2 på eftermiddagen, vi va sån hungriga så man kan spy typ, men ändå så hade hungern gått över till att man könner sig uppblåst och mätt. men vi MOSADE i oss en halv pizza var i alla fall. Åkte sen hem till henne, åt jordgubbar med glass, mumma!
Sen kom mamma med det som är kvar av Enelines moped på ett släp, och syrran kom åkande på min moppe så att jag skulle kunna ta mig hem sen.

Kom hem nu på kvällen vid kl 9 ungefär, haft fullt upp hela dagen, och skämms fortfarande för att vi krockade jag och Emeline igår :S

Kanske kommer en bild på stckaren sen med massa bandage överallt xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0