WTF!

Min stationära dator som allt fungerar på i vanliga fall. Men nu vill inte internett funka på den, så måste sitta på min laptopp, och man kan inte ha bilder på den, inte sitta på msn, bara webmessenger, och massa. Men det får duga. ska fixa i ordning skitarna så den fungerar igen, sen sälja dem för 1000-1500kr/st.
Får se hur det blir, min syster kanske kan bygga ihopp en dator åt mig, och så kan jag köpa en helt ny laptopp, eller om jag köper photoshop CS4 eller något liknande.

Luften ute är massa fuktig, och allt man rör vid är fuktigt. men det är ändå rätt gött.
Efter maten ska vi till stallet kolla så hästarna har vatten, sen ska jag med syrran och mamma till Huskvarna och så ska syrran köpa två chasin (datorskal).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0