Gassande sol 25grader och piggelin isglass

Har vart grymt härlig dag.
På morgonen åkte jag in till Gabbi hjälpte henne fota till en sak, sen ska jag söka jobb och hoppas det går och då får man tacka Gabbi massa!
Sen drog till skolan kvart över 12 och var där i 15 min för vi fick veta betyget i idrott, och för första gången i mitt liv går jag ut en årskurs med ett G i idrott<3
Och mkt av det at jag fick G är at våran klass är goast i världen typ, så man vågar va med på idrotten.
Sen får man la ge Alice och Gabbi lite tack för att de "tvingade" mig göra sakerna och va med på idrotten.

Kommer fan sakna den klassen om jag kommer in på den nya skolan jag sökt till<3 fan bästa klassen ever jag gått i, hihi!

Ne nu ska jag sluta blarra, har vart dålig på att uppdatera i dag men det kommer vänta ni bara! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0