Kira och ALLA andra<3

Bara för mina hundar är BÄST!<3 inte perfekta, men de är ändå bäst. Dock vet jag inte vad som händer om jag flyttar hemmifrån, för min älskling Oboy blir helt från sig om jag inte sover hemma en natt, men om jag skulle flytta innom en snar framtid bara OM så får jag kanske fixa så jag kan ha med han, och så jag kan gå ut med han och allt, men jag flyttar nog inte förän jag gått ur gymnasiet, om jag inte hittar en kompis som vill dela en lägenhet med mig haha!

Vill åka till stallet i dag, men får inte för morsan, det blåser som satan och det är stackmoln ute och varierande sol och regn hela tiden, Jag måste damsuga varannan dag medhar pappa sagt annars får jag inte åka moppe -.- och kan jag inte åka moppe kan jag inte ta mig någonstans utan är fast hemma typ, så måste se till att göra det i dag också.

Kanske messa någon kompis se om de har tid eller något i dag, sen så ska jag försöka teckan ett föl också, det lär ju inte gå så bra, men jag ska ge det ett försök nu snart, och när jag tröttnar går jago ch damsuger för att sedan kunna fortsätta med det.
Har det gött KRAM<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0