Vad sa man säga?

Ja vad ska man säga om denna dag. Kanske inte den roligaste alltid, men i alla fall.
Blev s mycket mat att äta i dag, fattar inte vitsen med all denna mat, först skulle vi fika och efter det tårta, sen skulle vi äta middag och efter det jordgubbar. Bara för min farmor, farfar, farmors mor och farmors far va här så fick jag inte ha socker på jordgubbarna, jag tycker inte svenska jordgubbar utan socker är så gott. Jo jag älskar jordgubbar, äter man dem bara någon och inte så många är inte socker nödvändigt, men ska man äta så som vi gjorde på tallrik nu så är socker ett måste typ.
Brukar kunna ät MASSA jordgubbar men åt bara 5 i dag för jag inte fick mitt socker, inte ens någon riktig grädde, fick sojagrädde, fast den smakar lite sött så df kunde jag äta 5 jordgubbar :P

Oj nu klagade jag för mycket IGEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0