100301

Mindre än 2veckor tills man är 17 då :D haha den 11 mars :P
Va bara en och en halv timme i skolan i dag, sen ringde mamma och sa att hon tyckte jag skulle åka med henne hem för bussarna kunde inteta sig fram efter Tenhult och till Ödestugu är ju vägen ÄNNU värre, så fick dra hem då, så måste jobba lite matte nu, och det kommer gå åt skogen, för jag kan inte sitta hemma och jobba med sådant som jag inte tycker är kul.
Saknar min Älskad Dulúdt kan inte åka till henne i dag, men på onsdag så ska jag nog kunna rida en längre sväng med henne och syrran ska kanske med beror lite på, hon ska öva till ett bioligiprov, hon måste jobba på nu det sista för att betygen ska räcka till det gymnasiet hon ska gå och tyvärr e jag inte till så stor hjälp även om jag var nära ett MVG i biologi, eller hon vill inte ha min hjälp rättare sagt haha xD
Bilden är på min ÄLSKLING<3


Kommentarer
Postat av: alice

har du fått något svar från tenhult? (:

2010-03-01 @ 21:15:40
URL: http://rejectedthoughts.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0