APU:n

På APU:n i dag, det vart helt okej ^^ slutade vid 2. Börjar 9 men jag är alltid där vid 8 när de öppnar så blir klar med morgongörat rätt fort ^^ sen i dag kom all frukt och grönsaker, så det var ju bara att plocka upp ^^ och jag var vist bra på det och effektiv xD haha enligt personalen xD inte för jag tror det men ändå xD det är ändå det som är roligast att göra där om jag måste välja :P sen har jag frontat massa och så har vi skurat golvet eller assa de två kilarna från 8an, hjälpte till, en gick före mig med en stor bred mopp/borste, sen soppade jag upp det i en skopa när han gjort en hög, och efter kom den andra killen med städmaskinen ^^ fyllde även på godiset, och personalen bah, men smaka ni får smaka en eller 2 av varje bit xD jag gjorde inte det, eller jo jag smakade EN för jag vill inte smaka när jag jobbade med det :P
Sen när vi fick gå hem kommer personalen när vi e halvägs ut genom dörren, "Vänta ni får gå in och hämta varsin glass, vilken ni vill" haha det va soft ^^ sen har jag fått massa äpplen och morötter till pollarna :D sådana som är lite "dåliga".
Nu ska jag inte till stan strax, syrran har dansuppvisning på sin skola^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0