arg

Fan nu är jag rätt arg på mig själv :@ assa jag har inte ätit något vettigt sen förra onsdagen :O i torsdags åt jag ingen skollunch och knappt middag heller, helt enkelt åt bara frukost den dagen och massa cola drack jag, på fredagen åt jag pommes på donken, och sen på bion åt jag godis, sen efter det en milkschake på donken, i lördags åt jag pommes och köttbullar hemma sen åt jag bara godis :S och i söndags åt jag visserligen mat men det var inte mkt, jag åt några gafflar bara och i dag åt jag lite makroner assa om man sk räkna makaroner i deciliter då åt jag la 1dl och och middag åt jag kanske 2dl mos, sen hemmagjord chokladmölk nyss :O det är inte mkt nyttigt där inte :O så måste börja äta nyttigt, sluta äta onyttigt, okej en nyttig sak har jag gjort i dag xD jag gick en promenad med hunden xD men det va typ bara 2km xD men äta mindre godis och lagom med mat sen röra på mig mer, jag MÅSTE det, men jag kan inte gå på gym i stan med kompisar heller det är för dyrt där :S men i Tenhult är det billigare, men där har jag ingen som kan gå med mig :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0