Antiken

Jobbar med en massa frågor om antiken. Det går inte så mykcet frammåt om man säger så. Jag har nu suttit med det konstant från halv 1 till halv 3 och är bara halvägs, irriterande!
Källfötekning och allt man ska tänka på. Rätt gött sen att dra in en sväng på A6 och koppla bort hjärnan, tills 10 över 4 i alla fall. Dock slutar jag inte än på en timme, kl är bara lite efter halv 3 och jag slutar halv 4, segt!!
Tur att vi är lediga torsdag och fredag, en härlig lång helg.
I morgon onsdag, om det inte regnar då sja jag och Gabbi åka runt och fota lite, Hoppas jag får ta med mig cyklen in till stan, om jag inte åker buss då, men jagä r pank och bara några kr kvar på busskortet, men får se hur det blir med det, men regnar det inte ska vi i alla fall fota!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0