lördag

fattar mig kort idag. OM blogg.se's app vill........ först varit his bästa Dulúđ hästen idag, borstat henne bara för det var glashalt överallt och det fanns inga gänger kvar i broddhålen så.
Där efter drog vi till syrrans häst som fick löshoppa lite spontant idag.
Tänk att det kan skilja så mycket på snön och isen med 3km mellanrum, för där syrrans häst står är bara hälften så0 mycket is.
Sen varit hos farmors mor och nu ikväll är det mys med pojkvännen.







bjuuder på några bilder ifrån dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0