Varför klarar jag inte jobba!

Det gör mig så förbannad på mig själv att jag inte klarar av att jobba som jag vill. Man får tro att jag är lat eller vad som helst, men så är inte fallet, Jag försöker verkligen jobba, för jag vil inget hellre än att jobba fullt och göra det jag älskar, att köra lastbil.
Men det fungerar inte redigt så, jag jobbar en eller två dagar sen känns det som om jag springer rakt in i en vägg och det tar bara bom stopp och jag känner mig helt psykiskt drenerad. Jag är så uttråkad av att gå hemma och inte kunna hitta på saker som jag vill för att jag inte har råd för att jag inte kan jobba som jag vill. 
Jag har fått gå ner ifrån att jobba på 100% till att jobba på timme och sitta hemma och vänta på att de ska ringa mig om att de behöver mig på jobbet,bara det är stressande i sig att man aldrig vet när de ska ringa.
Dels blev det så för att jag ska få en möjlighet att säga nej till jobb om jag har en ricktigt jobbig dag. Men det blir inte att jag säger nej när de ringer även om jag har en kass dag, för jag vill ju jobba. Så jag går till jobbet och när jag kommer hem så kolappsar allt för att jag just den dagen kanske inte skulle ha jobbat för att jag inte mådde bra nog, men som jag skrev så vill jag ju inte äsga nej heller för jag vill ju kunna jobba.
 
Jag blir så förbannad på mig själv för att det inte fungerar, jag blir äcklad av mig själv för att det inte fungerar som jag vill. Jag vill bara fungera som vanligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0