Bil Bil Bild

Haha lite roligt har jag haft i dag.
Började med att jag fick hjälpa till att kratta ihopp grejer från buskar och så och lägga på ett släp i drädgården med bilen framför. Fast det var as surt.
Jag frågade pappa snällt om jag inte kunde få köra bilen till grinden, och det fick jag :D Dock med släpet på då och det var en krök man va tvungen att åka förbi, men det gick :D första gången i mitt liv jag kör bil och då med släp, och det gick kanon, inte ens ett kärringastop :P

Sen skulle mamma och jag åka och lasta av skräpet hos min älsks ägare i skogen, och då frågade jag om jag inte kunde får köra på skogsvägen också, fast utan släpet då.
Det fick jag, jag satt där och körde inte så långt det var ca en km men i alla fall. En fett svängig väg, och det gick det också, och så stannar jag bilen så mamma kör när vi kommer ut på assfaltsvägen, och när jag stannat och stängt av bilen, så börjar jag AS garva, och så ser både mamma och jag att jag har kommit ihåg ALLT utom bältet runt mig själv, jag brukar ALDRIG glömma bältet, men så gjorde jag det i dag, fan, men ändå. Ska se till attfå gå den där kursen man måste gå innan man övningskör nu också, så att jag kan börja övningsköra någon gång, för jag VILL. Fast mamma såg ltie blek ut efter vi hade kört, och ändå hade jag bara kört på 1an och inte kört fortare än 25km/h xD
Men as kul vart det !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0