Fan

livet är en jävla lek och vi är pjäserna i svart och rött
vi springer på en skärm och slåss och blodet rinner överalt
känner mig så jävla kass så jag skiter i det
jag vill inte,
denna lek är ett helvete jag vill komma bort från
jag vill vara den som sitter på andra sidan skärmen och bara kollar på
kan ändå inget göra någonting, gör jag en sak blir den fel
mina ärr som en gång var röda än nu bara fula ärr som påminner mig
jag vill inte vara med i leken längre jag vill sitta på andra sidan skärmen,
i det vi kallar
Himlen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0