Ny design

Jobbar på en ny bloggdesign, ska bara komma på så att den blir exakt så som jag vill ha den<3

I allmänhet har dagen vart helt jävla SUPER Emeline (Mimmi) kom och så drog de och red, jag gick efter henne och syrran, och i dag höll hon på att flyga av Abbe, bara andra gången hon rider han, och han kickar alltid när man börjar trava, och så kom de till en åker då brallade han lite, men hon satt kvar :D
Sen när syrran och Emeline ridit klart åkte vi ned till min älsk och så, så red jag lite, gick helt okej i dag.

I morgon ska vi nog va igen, först hemma hos henne verkar det som, sedan på kvällen när det börjar svalna ute lite ska vi rida igen^^ men jag rider nog barbacka i morgon, det är ALLTID kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0