Bästa!

Något som är väldigt skönt är......

På den sena våren/försommaren när daggen i gräset börjar komma.
Det blir visserligen blött om man har tygskor. Men DEN luften som är precis på morgonen, just den är så skön att bara andas in.
På sommaren när man sover i tält, då är den bästa tiden att vakna lite tidigare för att gå ut en sväng och bara va, och andas.

Jag älskar att göra detta, även om jag ofta inte går ut och gör det, men när jag väl gör det och kommer ut, allt är som ett stort lung som bara sköljer över en.
Allt känns så lätt just då!


Kommentarer
Postat av: Ida

Fin bild :)

2010-05-21 @ 14:26:12
URL: http://idawalloe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0