Bilder från gårdagen

Glömde säga att jag var hos farmor och farfar igår på middag, bara för det var mors dag.
Och min syster hade köpt massa nya grejer till deras nordsvensk som hon ska vå låna hela sommaren<3 allt passade :D
Nytt träns, benlindor och ett schabrak.

Jag tog även en hel del bilder på godingen, Zorro. Man kan inte se att han är 22år! Han är helt underbar, han älskar uppmärksammhet, dock är han lite otålig. Men det kommer nog lösa sig över sommaren<3

Han är så gullig på det viset, att så fort han har accepterat en, så lägger han sitt stora huvud över ens axlel och typ står och kramar en <3 assa hur gulligt får det bli!

Han har ingen sadel, vi konstaderade att hans sadel är för dålig för att vi ens ska lägga den på hans rygg, det är torrsprickor i den ÖVERRALT så stoppningen kommer ut lite var stans, ILLA! men min syster har en sadel som hon tror passar han, annars har hon ju en barbackajord.

Bilderna nu då! (klicka för större)




Kommentarer
Postat av: Evelin ~ En sida fylld av glädje

Nemen gud så vacker <3

2010-05-31 @ 15:39:35
URL: http://evliin.blogg.se/
Postat av: Evelin ~ En sida fylld av glädje

Hihi :P aa, det är lite lustigt faktiskt =)

Kram!

2010-05-31 @ 19:43:34
URL: http://evliin.blogg.se/
Postat av: Matilda

Snygga bilder =)

2010-06-03 @ 16:10:01
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0