R.I.P Charlie

I kväll så fick en bonde skjuta våran katt, Charlie.
Han hade kommit in och kunde inte stödja på ena bekbenet, och han skrek bara. Jag kännde på benet men kunde inte känna något som var brutet. Men benet bara hängde där och han kunde inte göra något med det.
Vi hade inte hunnit försäkra han än, och då hade vi inte råd att åka in akut med han till djursjukhuset heller.

Mamma och pappa körde iväg han till en de vet har ett gevär, och så hade de han i en låda, och så skjöts han genom lådan.
Så nu har vi bara 2 katter kvar, de två som är jävliga och går runt och ska pinka ÖVERALLT!

Sista bilden jag tog på Charlie innan han åkte ikväll :'(


Kommentarer
Postat av: Matilda M

neaj. vad hemskt. :(( stackars katt.



Så hemskt när ens husdjur dör, :/

2010-09-14 @ 22:38:20
URL: http://matildamodigh.blogspot.com
Postat av: Nathalie

Usch vad tråkigt! :/



Vila I Frid Charlie..

2010-09-18 @ 09:35:34
URL: http://nalino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0