5 April - Underbara älsklingen <3

Min älskling va så rolig i dag!

Frammåtbjudning har liksom ALLTID varit som ett stort frågetecken för henne, och så i dag tänkte jag att min kompis som rider henne ibland skulle få träna lite med henne så hon skulle få frammåtbjudning.

Det gick ut på att ha långa tyglar och bara trava runt i paddocken, men INTE på spåret hon skulle svänga så ofta som möjligt.
Men givetvis bara för jag ansträngt mig lite och frågat min klasskompis, som bor 3km från stallet älsk står i, om jag inte kunde få låna hennes paddock då våran är i gräs och det hade regnat. Ja men i dag då så fanns det inget annat än frammåtbjudning på min älskling<3

men vi höll oss till planerna ändå, och tränade det vi hade tänkt, och älsk verkade uppskatta det en hel del!
Jag cyklade bredvid på vägen till paddocken och från paddocken, och haha följa John kan man ju köra i skogen för att hjälpa till med frammåtbjudningen, dock hade vi ju ingen häst, men jag på cykel framför fungerade ju ännu bättre än när vi har en häst framför.

Så lyckad träning ändå, nu MÅSTE jag bara hålla gång min markträning, och hoppas på att bästa Emilia vill komma och rida henne i alla fall en gång i veckan :P

(klicka för större bild!)


Kommentarer
Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

Fina bilder! :)

2011-04-06 @ 17:50:28
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0