21 mars

Nu har värmen börjat krypa fram lite smått här i den del av Sverige jag bor, detta innebär ju även att det snart poppar upp en massa vårblommor.
Vårblommor är nästan ett MÅSTE att jag ska fota.

Har försökt mig på att fota småfåglar, men har en kännsla av jag måste  göra rent lite på glasen i mitt kamera hus, samt puttsa av linserna på mina objektiv, helt allmänt göra en rengöring av min kamera, den blir så lätt smuttsig när man har med den i massa stall som det dammar i.

Får ta tag lite i det här med min blogg troligen också, finns dock inte så mycket tid att sitta vid datan, det har inte funnits så mycket tid för fotografering heller.
Ärligt talat vet jag inte vart jag gjort av all tid!
Men ska skärpa mig!

På bild : Jossan och Rea, Från Mette träning på Rb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0